Прозорість системи оцінювання навчальних досягнень Стандарт 2: У закладі освіти відкрита, прозора ізрозуміла дляучнів система оцінювання Оцінювання навчальних досягнень має бути зрозумілим для учнів. Кожну виставлену оцінку вчитель маєобгрунтовувати. Учнів табатьків слід інформувати про принципи оцінювання, аби вони розуміли критерії іпідходи дооцінювання навчальних досягнень. Під час оцінювання навчальних досягнень учнів учителям слід дотримуватися принципівакадемічної доброчесності, тобто навиставлення оцінок немають впливати жодні інші чинники, крім результатів навчання. Оцінювання взакладі освіти має бути спрямоване нарозвиток учнів, воно неповинно бути інструментом покарання. Зцією метою педагогам слід застосовуватиформувальне оцінювання. Заумови використання цього виду оцінювання оцінка має стати важливим мотиваційним чинником для учня тапоказником його прогресу унавчанні.
Джерело:https://www.pedrada.com.ua/article/2584-yak-otsnyuvati-rezultati-navchannya-u-zaklad-osvti
Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту.
https://youtu.be/ekMOISAJ9eo
Коментарi